نمایشگاه کتاب با طعم «زیروزمزم»

آشنایی 70هزار نفر با «زیروزمزم» در نمایشگاه کتاب تهران

نمایشگاه کتاب تهران امسال با شور و شوق خاصی برگزار شد و برند معتبر زمزم ایران در این رویداد بزرگ فرهنگی حضوری چشمگیر داشت. در طول 11 روز برگزاری نمایشگاه، که بیش از 3 میلیون و 300 هزار بازدیدکننده داشت، محصولات این برند در غرفه‌های غذایی ارائه شد و به صورت سمپلینگ، محصول جدید زیروزمزم معرفی شد.

شعار این برند در نمایشگاه «رفع عطش کتابخونا بازمزم» بود که با استقبال گرم بازدیدکنندگان مواجه شد. فعالیت سمپلینگ با 41 کانتر فعال در تمامی نقاط پرتردد مصلی انجام شد و در مجموع، حدود 70هزار تست رایگان از محصول زیروزمزم ارائه و بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت شد.
محصول جدید زیروزمزم با شعار «با نوشابه رژیم بگیر» به دلیل نداشتن قند و کالری و همچنین عدم استفاده از آسپارتام، که یک شیرین‌کننده مصنوعی با احتمال سرطان‌زایی شناخته می‌شود، مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفت. این ویژگی‌ها به‌ویژه برای افرادی که به دلیل قند و کالری از نوشابه‌ها دوری می‌کنند، اما همچنان علاقه‌مند به طعم نوشابه هستند، گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.
براساس بررسی‌ها صورت گرفته، در روزهای برگزاری این نمایشگاه، با وجود آن‌که به دلیل گرمای هوا و فاصله زیاد میان غرفه‌ها، آب معدنی به‌عنوان پرفروش‌ترین محصول شناخته شد، اما تحلیل بازخوردهای میدانی نشان داد که در میان نوشیدنی‌ها، به ترتیب، لیموناد شیشه‌ای، لیموناد قوطی، دوغ آبعلی و نوشابه نوستالژی کولا بیشترین محبوبیت را نزد بازدیدکنندگان داشتند.

#لینک کوتاه

نظرات کاربران آنچه شما به اشتراک گذاشتید ...
    ارسال دیدگاه
    اولین کسی باشید که دیدگاهی مینویسد ”آشنایی 70هزار نفر با «زیروزمزم» در نمایشگاه کتاب تهران”
    امتیاز شما:
    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد ، بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند