برنامهریزی برای تولید و توسعه فروش در سال ۱۴۰۵
تاریخ خبر: ۲۸ آبان ۱۴۰۴
سومین جلسه کمیته راهبردی شرکت زمزم ایران با هدف بررسی راهبردهای کلان تولید و فروش، وحدت رویه میان واحدهای مختلف و تدوین سیاستهای ارتقای کیفیت محصولات برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی زمزم ایران، در این نشست، با حضور مدیران ارشد شرکت بر برنامهریزی دقیق برای سال آینده و نقش راهبردی کمیتهها در مسیر توسعه تأکید شد.
از جمله محورهای اصلی جلسه، ارائه گزارش اقدامات راهبردی از سوی واحد طرح و برنامه بود که با دیدگاه تغییر خطوط تولید شورتنک تا ابتدای دیماه، توسعه ظرفیتهای انبارش و سیاست کاهش فروش از دسترفته بررسی شد.
در این رویداد دکتر عرفان خسرویان، سرپرست معاونت تحقیق، فناوری و توسعه دانش بنیان زمزم ایران، با تاکید بر نقش راهبردی این کمیته در توسعه زمزم ایران گفت: نگاه راهبردی در مسیر توسعه شرکت نیازمند تدوین استراتژیهای فروش و صادرات و تنظیم سند ساختاری و اداری است که جزو مهمترین برنامههای کمیته راهبردی است.
وی افزود: در این کمیته باید اختلافها و تعارضها بررسی و حل شود، چرا که موضوع ادغام یکی از رویدادهای کلیدی شرکت است که در این موضوع کمیته راهبردی جنبه مشورتی دارد.
او با اشاره به مأموریت کمیتههای تخصصی اظهار داشت: کمیتههای اقماری موظفاند دستورالعملهای اجرایی را مشخص و به واحدها ابلاغ کنند تا انسجام عملکرد در تمام بخشها حفظ شود.
وی با تأکید بر اهمیت صیانت از برند زمزم ایران هم گفت: از دیدگاه تولید، هیچگونه افت در کیفیت محصولات قابل قبول نیست و حفظ استانداردهای کیفی باید در اولویت همه فعالیتها قرار گیرد.
