رکورد میلیونی بازدید و جستجوی سایت زمزم دوباره شکست!

در سه ماه اول سال ۱۴۰۴، جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و محتوای زمزم در گوگل رشد داشت، به طوریکه تعداد نمایشها در این بازه زمانی ۱۹۳ درصد و تعداد کلیکها ۲۳۰ درصد افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی زمزم ایران، در حوزه بازاریابی آنلاین، در این مدت کلیدواژههای مرتبط با زمزم همچنان میانگین رتبه ۵ را حفظ کرد. گفتنی است از ابتدای سال تا پایان خرداد، کمپینهای تخصصی بازاریابی آنلاین باعث شد که بیش از ۷۶۸ هزار بار محتوای زمزم در جستجوی گوگل دیده شود و حدود ۴۰ هزار کلیک هم ثبت شود. نکته جالب اینجاست که به رغم روند کاهشی تعداد بازدیدکنندگان وبسایت زمزم (Zamzam.ir) در سال گذشته، امسال این شاخص به عدد ۱۰۰ هزار نفر رسیده است که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.
از سوی دیگر نیز با بررسی آمار شش ماه گذشته، مشخص شد، کلیدواژههای مربوط به زمزم بیش از ۱.۳ میلیون بار در گوگل نمایش داده شدند و با ۶۷ هزار کلیک، رتبه پنجم را به خود اختصاص دادند. همچنین در این مدت، تعداد بازدیدکنندگان سایت زمزم به بیش از یک میلیون نفر رسید که نسبت به رقبا، رکورد قابل توجهی محسوب میشود.
تولید محتوای علمی و جذاب در وبلاگ زمزم جهت افزایش آگاهی مخاطبان، شناساندن مزایای محصولات در قالب مطالب متنوع و پاسخ به سوالات عمومی و پرسشهای متداول مشتریان، بخشی از دلایل استقبال مخاطبان از وبسایت زمزم ایران بوده است.
گفتنی است در حال حاضر کلیدواژههایی مثل «نوشابه»، «زمزم زیرو»، «نوشابه زیرو»، «لیموناد اصل»، «لیموناد شیشهای»، «نوشابه رژیمی»، «نوشابه بدون قند»، «نوشابه زیرو بدون اسپارتام»، «نوشابه پرتقالی»، «دوغ آبعلی»، «انرژی زا افکت»، «آب گازدار» و بسیاری واژههای دیگر، هم در بخش محتوا، هم تصاویر و ویدئوهای گوگل، جایگاههای برتر زیر ده را در بین مخاطبان ایرانی و فارسیزبان دارند.