اقتصاد مقاومتی نقشه راه فعالیت های زمزم ایران

اقتصاد مقاومتی نقشه راه فعالیت های زمزم ایران

اقتصاد مقاومتی نقشه راه فعالیت های زمزم ایران

05/آذر/1399
براساس سیاست‌های کلی «سلامت» که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف دولتی به ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف به ایجاد شرایط و بسترهای مناسب برای عملی شدن این سیاست‌ها گردیده و تکالیفی برای آنان معین شده است.
اشتراگ گذاری

براساس سیاست‌های کلی «سلامت» که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف دولتی به ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف به ایجاد شرایط و بسترهای مناسب برای عملی شدن این سیاست‌ها گردیده و تکالیفی برای آنان معین شده است. 
سیاست‌های کلی سلامت همچنین به طور غیرمستقیم برای سایر بخش‌ها از جمله صنایع غذایی در راستای  تولید مواد سالم و سلامت محور مواردی را گوشزد نموده که تأمین امنیت غذایی و بهره‌مندی عادلانه آحاد مردم از سبد غذایی سالم و فرآورده‌های بهداشتی ایمن همراه با استانداردهای ملی و معیارهای منطقه‌ای و جهانی و نیز تلاش برای اصلاح سبک زندگی مردم در عرصه تغذیه از آن جمله است. بدون تردید نقش مواد غذایی اعم از جامد و نوشیدنی در حفظ و افزایش سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و از این منظر می‌توان گفت صنایع نوشیدنی در کنار سایر صنایع غذایی مسئولیتی سنگین و حساس بر عهده دارند. 
بر همین مبنا شرکت زمزم ایران به عنوان یکی از معتبرترین و مقبول‌ترین شرکت‌های تولید محصولات نوشیدنی، تولید محصولات « سلامت محور» را در  دور جدید فعالیت‌های خود در رأس برنامه‌ها قرار داده و با استفاده از انواع گیاهان سودمند و مفید برای سوخت و ساز  بدن می‌کوشد تا سهم اندکی در تحقق سیاست‌های کلی سلامت داشته باشد.  نکته مهم در این مورد آن است که  به موازات تلاش برای ارتقای سطح سلامت عمومی جامعه چنانچه به هر میزان از تمایل و رویکرد مردم به مصرف کالاهای خارجی به خصوص مواد غذایی و نوشیدنی‌ها کاسته شود و مصرف تولیدات داخلی رواج پیدا کند، به همان میزان بر سطح سلامت و سالم‌سازی جامعه ( البته به شرط تولید مواد  و کالاهای کاملاً مطابق با استانداردهای تعیین شده و با کیفیت بالا) افزوده خواهد شد. 

نظرات کاربران

ارسال نظر

چقدر خوب است که زمزم می فروشیم

چقدر خوب است که زمزم می فروشیم

تولیدکنندگان کالا زمانی می‌توانند به کسب موفقیت امیدوار باشند که محصولات خود را به موقع و متناسب با خواست و سلیقه مشتریان به آنان عرضه کنند و این مسئولیت خطیر عمدتاً در مجموعه‌های تولیدی بر عهده واحد فروش و بازاریابی است.
مشاهده
05/آذر/1399
تجربه های موفق خود را به اشتراک بگذارید

تجربه های موفق خود را به اشتراک بگذارید

شرکت زمزم ایران در نظر دارد تجربه های موفق کارکنان فروش را گردآوری نموده و از برترین ایده ها و تجربیات تقدیر به عمل آورد. علاقمندان می توانند تجربیات خود را به صورت مکتوب از طریق آدرس ایمیل ...
مشاهده
05/آذر/1399
تمام تلاشمان برای تثبیت جایگاه زمزم

تمام تلاشمان برای تثبیت جایگاه زمزم

گروه زمزم تا سال 94 در قالب 11 شرکت فعاليت مي‌کرد و هرکدام از شرکت‌ها در محدوده جغرافيايي مناطق استقرار، به توزيع و فروش محصولات خود اقدام مي‌کردند. هرچند محدوده هرشرکت تا حدودي مشخص بود ليکن به دليل اينکه سياست‌ها، نرخ‌ها و روش‌هاي مورد عمل در بخش فروش هر شرکت تا حدود زيادي با ديگري متفاوت بود، لذا فرايند فروش نه تنها از يک انسجام و يکنواختي در مناطق مختلف کشور برخوردار نبود بلکه در خيلي از موارد شرکت‌ها به صورت رقابتي و حتي بعضاً با تاثيرات منفي شديد بر حوزه يکديگر فعاليت مي‌کردند.
مشاهده
05/آذر/1399
استراتژی جدید، تجربه های موفق

استراتژی جدید، تجربه های موفق

فرزين عطايي يار، معاون بازاريابي و فروش شرکت زمزم با بيان مطلب فوق گفت: اين کار به همراه ساير تصميمات و سياست‌هايي که شرکت زمزم در طول يکي دو سال گذشته به مورد اجرا گذاشته، سبب بهبود وضعيت فروش محصولات اين شرکت در بازار شده است. وي افزود: هر ايده جديد در حوزه مارکتينگ در صورتي که با مطالعه قبلي، برنامه‌ريزي درست و پشتيباني کافي به اجرا در آيد، مسلماً به نتيجه مي‌رسد که...
مشاهده
05/آذر/1399