حاشیه‌نگاری از حضور برند محبوب کارفرمایی زمزم در نمایشگاه کار/ نیروهای جوان و با استعداد به‌کارگیری می‌شوند

حاشیه‌نگاری از حضور برند محبوب کارفرمایی زمزم در نمایشگاه کار/ نیروهای جوان و با استعداد به‌کارگیری می‌شوند

حاشیه‌نگاری از حضور برند محبوب کارفرمایی زمزم در نمایشگاه کار/ نیروهای جوان و با استعداد به‌کارگیری می‌شوند

06/خرداد/1402
نمایشگاه کار دانشگاه تهران با حضور وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و فرهنگ و ارشاد اسلامی یکم خردادماه در محل دانشگاه تهران و با حضور شرکت‌ها و صاحبان مشاغل به‌نام افتتاح شد. شرکت قدیمی زمزم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای نام آشنای کشور با بیش 1500 پرسنل مستقیم همچنین بیش از 10 کارخانه در کشور و 13 شعبه فروش مستقل، اتصال صنعت به دانشگاه و استفاده از نیروهای جوان و با استعداد در دانشگاه‌های تهران را سرلوحه کار خود قرار داده است. غرفه شلوغ زمزم در وسط نمایشگاه با رنگ و لعاب و لوگوی معروف و قرمز رنگ خود توجه هر مخاطبی را جلب می‌کند و از طرفی تعجب بسیاری از مخاطبان را برانگیخته است که گمان می‌کردند کار کردن در مجموعه زمزم نیاز به طی کردن پروسه‌های خاصی دارد و شاید هم غیرممکن می‌دانستند و حالا در این نمایشگاه به دنبال فرصت شغلی مناسبی در این مجموعه قدیمی رزومه خود را تقدیم می‌کنند. دانشجوی جوانی از دانشگاه آزاد در غرفه زمزم با یکی از مدیران شرکت زمزم در حال گفت‌وگو است که برای دو طرف هم جذب تمام وقت به نوعی دغدغه است، مدیر سرمایه انسانی زمزم می‌گوید ما علاوه بر جذب تمام وقت عده‌ای محدود به دنبال نیروهای پروژه‌ای، ساعتی و نیمه وقت هستیم که مناسب حال و شرایط اکثر دانشجوبان است تا بتوانند بین کار و تحصیل توازن برقرار کنند. کارشناس دیگری از شرکت زمزم در سوی دیگری از غرفه مشغول راهنمایی دختر خانم جوانی از دانشگاه تهران است که حضور زمزم را مثل خیلی‌ها باور ندارد و خوشحال است زمزم در بین دانشگاهیان حضور دارد و امروز او می‌تواند برای همکاری با این شرکت بزرگ از نزدیک با دست‌اندرکاران آن گفت‌وگو کند. رفاهیات همواره از موضوعات مهمی است که کارکنان هر شرکت و مجموعه‌ای پیرامون آن سوالاتی داشته و همواره دوست دارند خدمات خوبی را دریافت کنند. مسئول رفاهیات شرکت زمزم به سوال دانشجوی 28 ساله‌ای از دانشگاه شریف اینگونه پاسخ می‌دهد که در چند سال گذشته معیشت پرسنل مهم و به رفاهیات جدی‌تر نگاه شده است که به عنوان نمونه در 20 مناسبت مختلف در طول سال معیشتی واریز، یا به موضوعات ورزشی و درمانی مورد نیاز پرسنل برای سلامت و نشاط آنها پرداخته شده که دلگرمی همکران ما را به دنبال داشته است. دانشجویی با پیکسل «بزن روشن شی» زمزم در دستش ناگهان وارد غرفه شده و از تو چشم بودن غرفه زمزم و توجه مجموعه به اشتغال جوانان و برخورد خوب حاضران در غرفه تشکر می کند. شرکت زمزم با تلاشی چند ماهه خود را به نمایشگاه کار دانشگاه تهران رساند و سعی دارد با کار کردن روی برند کارفرمایی خود، پرسنل مورد نیازش را از میان دانشجویان دانشگاه‌های مختلف که در این نمایشگاه شرکت کردند، جذب کند و فرآیند جذب خود را آکادمیک قرار داده است، از طرفی با استقبال خوب جوانان تنها در روز اول 800 رزومه جمع آوری شده که پس از پالایش و دسته بندی طی یک هفته بعد با آنها برای مصاحبه و مراحل بعدی تماس گرفته می‌شود و ظاهرا علاوه بر جذب تعداد نفراتی به طور تمام وقت، 400 نفر پروژه‌ای در تمام بخش‌ها با این مجموعه همکاری خواهند داشت. شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلفی هم برای تعامل ورود کرده‌اند که به عنوان نمونه کمیته امداد درصورت جذب و استخدام از مددجویان آنها وام به فرد یا شرکت می‌دهد تا اهداف خود را پبش ببرند.
اشتراگ گذاری

ارسال نظر

مردم زمزم را به پپسی ترجیح دادند

مردم زمزم را به پپسی ترجیح دادند

«برند زمزم»در جشنواره برند محبوب سال 95 به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی تولید کننده انواع نوشیدنی‌ها انتخاب و تندیس مربوط به این جشنواره به دکتر مهدی یزدان‌شناس مدیر عامل شرکت زمزم ایران اهداشد. در این جشنواره همچنین دوغ آبعلی در گروه « دوغ و کفیر» موفق به کسب مقام دوم و دریافت نشان برند محبوب شد.
مشاهده
05/آذر/1399
علاقه خاص عراقی ها به نوشیدنی های ایرانی

علاقه خاص عراقی ها به نوشیدنی های ایرانی

رئیس جمعیت اقتصادی عراق به مزیت‌های صادرات کالا از ایران به کشورش اشاره و تأکید کرد: نزدیکی ایران به بصره و علاقه مردم عراق به موادغذایی و نوشیدنی‌ها به ویژه دوغ ایران، از نکات مهمی است که تجار باید به آن توجه کنند.
مشاهده
05/آذر/1399
رشد شاخص فروش زمزم در بین شرکت های بزرگ ایرانی

رشد شاخص فروش زمزم در بین شرکت های بزرگ ایرانی

شرکت زمزم ایران در ارزیابی انجام شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ ایران از نظر شاخص فروش رتبه ۲۶۷ را به دست آورد.
مشاهده
05/آذر/1399
رد شایعات در مورد نوشابه های استاندارد

رد شایعات در مورد نوشابه های استاندارد

سازمان غذا و دارو مرگ افراد به دلیل استفاده از فراورده های خوراکی را رد و اعلام کرد: «با استفاده از محصولات نشان دار سازمان غذا و دارو هیچ مشکلی متوجه کسی نمی شود بهروز جنت مدیر کل نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو افزود: استفاده از محصولات دارای نشان سازمان غذا و دارو، هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.
مشاهده
05/آذر/1399