یک پیشنهاد فراسودمند

یک پیشنهاد فراسودمند

یک پیشنهاد فراسودمند

05/آذر/1399
عضو هیأت علمی گروه زیست‌فناوری موادغذایی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از تولید پودر نوشیدنی فراسودمند زرشک خبر داد.به گزارش خبرنگار زمزم، احمد بالندری گفت: پودر نوشیدنی فراسودمند زرشک به‌ همت محققان پژوهشکده علوم و صنایع غذایی تولید و در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار کشور عرضه شد.
اشتراگ گذاری

عضو هیأت علمی گروه زیست‌فناوری موادغذایی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از تولید پودر نوشیدنی فراسودمند زرشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار زمزم، احمد بالندری گفت: پودر نوشیدنی فراسودمند زرشک به‌ همت محققان پژوهشکده علوم و صنایع غذایی تولید و در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار کشور عرضه شد.
وی افزود: میوه گیاه زرشک دارای خواص دارویی و درمانی بسیاری است که به ‌طور قطع فرآورده‌های غذایی و نوشیدنی‌های تهیه شده از آن می‌تواند به‌ عنوان یک محصول فراسودمند مورد بهره‌برداری قرار گیرند.بالندری در خصوص مزایای پودرنوشیدنی فراسودمند زرشک تصریح کرد: رنگ جذاب، خواص درمانی منحصر به‌ فرد، طعم دلپذیر، استفاده از شیرین‌کننده‌های طبیعی و خاصیت آنتی‌اکسیدانی از مهمترین مزیت‌های تولید این پودر طبیعی به شمار می‌روند.
وی به فرمولاسیون طبیعی پودرنوشیدنی فراسودمند حاوی پروبیوتیک اشاره و تأکید کرد: با توجه به اینکه این پودرنوشیدنی از میوه طبیعی زرشک بی‌دانه تولید می‌شود از اهمیت اقتصادی بالایی برخوردار است و می‌تواند به محصولی قابل رقابت با نوشیدنی‌های موجود در بازار تبدیل شود.پروبیوتیک‌ها، میکروب‌های زنده‌ای هستند که با حضورشان در موادغذایی، سبب بهبود فلورمیکروبی دستگاه گوارش شده و آثار مفیدی برای مصرف‌کننده دارند. همچنین پروبیوتیک‌ها نقش حائز اهمیتی در افزایش اثرات سلامت‌بخش  فرآورده‌های غذایی دارند. از این رو باکتری‌های پروبیوتیک افزوده شده به نوشیدنی فراسودمند زرشک، به آن ارزش تغذیه‌ای بالاتری می‌بخشد که سبب افزایش مقاومت سیستم دفاعی بدن و جلوگیری از ابتلای مصرف‌کننده به برخی بیماری‌ها می‌شود.

ارسال نظر

چه بنوشیم؟

چه بنوشیم؟

نوشیدنی‌های فصل گرما برای رفع عطش و خستگی بسیار مصرف می‌شوند اما آیا در واقع نوشیدنی که شما میل می‌‌کنید مفید است و یا اینکه برخلاف آنچه شما می‌خواهید در بدنتان عمل می‌کند؟ در روزهای گرم با بهره‌مندی بیشتر از سایه، تغذیه سالم و رفع عطش منظم، خودتان را از ضعف و خستگی زیاد حفظ کنید. اما توجه داشته باشید که هر نوشیدنی در هوای گرم مناسب نیست.
مشاهده
05/آذر/1399
سلامتی هدیه زمزم

سلامتی هدیه زمزم

ماءالشعير استار نوشابه‌اي طبيعي تهيه شده از عصاره مالت، رازک و آب گازدار است که در دو نوع ساده وطعم‌دار (سيب، ليمو، استوايي، انار، آناناس، هلو) موجود است؛ ازمرغوب‌ترين مالت جو تهيه و با مدرن‌ترين تجهيزات توليد و بسته‌بندي مي‌شود. در توليد اين محصول از هيچ نگهدارنده‌اي استفاده نشده است.
مشاهده
05/آذر/1399
خواص فوق العاده ماءالشعیر (آبجوبدون الکل)

خواص فوق العاده ماءالشعیر (آبجوبدون الکل)

خواص فوق العاده ماءالشعیر (آبجوبدون الکل) این واضح است که مصرف موادغذایی سالم در سلامت جسمی هر فردی تاثیر دارد؛ از جمله بعضی غذاها بر سلامت بافت مو تاثیر دارند، مثلا غذاهای حاوی پروتئین زیاد، کربوهیدرات و چربی کم. یکی از غذاهای مهم برای داشتن موهای زیبا مواد حاوی اسیدهای چرب است که خصوصا در روغن کانولا، ماهی و سویا دیده می‌شود. وجود اسید چرب امگا3 در مواد غذایی به دلیل خاصیت ضدالتهابی می‌تواند نقش موثری در سلامت مو داشته باشد....
مشاهده
05/آذر/1399
در سفر آب بنوشید

در سفر آب بنوشید

تعطيلات، فرصت خوبي براي فراغت، تفريح و البته سفر است. براي سپري کردن يک سفر خوب، جدا از برنامه‌ريزي‌هاي لازم، مراقبت از سلامتي نيز اهميت زيادي دارد چرا که حتي يک بيماري ساده ممکن است برنامه سفر و تعطيلات را به هم بزند يکي از روش‌هاي پيشگيري از بيماري و حفظ سلامتي، کنترل چرخه آب در بدن و مصرف درست مايعات خواهد بود. رعايت اين مسئله به‌خصوص براي افرادي که در سفر به سر مي‌برند، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است؛ چرا که کليه‌ها براي دفع سموم بدن و پاک کردن مجاري ادرار در روز به آب کافي نياز دارند و از طرف ديگر، خوردن و نوشيدن موادغذايي مختلف طي سفر، احتمال ابتلا به بيماري‌ها را افزايش مي‌دهد.
مشاهده
05/آذر/1399