محبوب ترین خبر ها

با حکم مدیرعامل صنایع غذایی سینا رخ داد: معرفی مدیر عامل جدید زمزم تهران

با حکم مدیرعامل شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا مسعود اسفندیار به عنوان سرپرست شرکت زمزم تهران منصوب شد.

درنشست سراسری مدیران زمزم مطرح شد: کیفیت، خط قرمز زمزم است

نشست مدیران کارخانه‌های زمزم با مدیرعامل زمزم ایران در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

صادرات مجدد زمزم باعث تقویت برند ایرانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس شده است

رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان در دیدار با مدیر عامل شرکت زمزم گفت : زمزم اکنون در کنار خاویار و زعفران ایرانی قرار گرفته و نمادی معتبر از برند ایرانی و تجارت غیر نفتی ایران شده است.

برگزاری جلسه شورای معاونین دوره جدید:تحولات توسعه‌ای زمزم تسریع خواهد شد

با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران مجموعه زمزم چالش‌های مهم شرکت دسته بندی و بررسی شد.

جایگزینی زمزم با 2برند جهانی درمنطقه کلید خورد:صادرات 4 میلیون قوطی نوشابه زمزم به عمان

شرکت زمزم ایران، پس از صادرات به بحرین،کویت، قطر و امارات، هم اکنون با صادرات 40 کانتینرنوشابه کولا،پرتقالی و لیموناد به عمان رکوردی تازه را در این خصوص ثبت کرد.

پربازدید ترین اخبار

جدیدترین اخبار ها

1399/09/08

قبل از اینکه فاش شود کاری کنید

رمز عبور یا همان پسورد شما، کلیدی است که برای دسترسی به اطلاعات شخصی خود در کامپیوتر و حساب های آنلاین ذخیره کرده اید. اگر تبهکاران و یا دیگر افراد خرابکار این رمز را سرقت کنند، می توانند از آن برای دسترسی به اطلاعات شما و دستکاری آن و نیز اخاذی استفاده نمایند و یا تحت نام شما دست به عملیات آنلاین بزنند. در بسیاری از موارد، شما زمــانی متوجه این حملات می شوید که دیگر خیلی دیر شده است.
1399/09/08

روزه به زندگی معنا می دهد

بی‌شک، یکی از برکت‌های اجتماعی روزه، بیداری عواطف انسانی است. انسان به کمک روزه، درمی‌یابد که بر فقیران و گرسنگان چه می‌گذرد. در واقع، روزه دار با تحمل گرسنگی و تشنگی با درد نیازمندان و مستمندان آشنا می‌شود و عواطف و احساسات انسانی، او را به کمک به فقیران تشویق می‌کند.
1399/09/08

جانم را بگیر؛ نوشابه ام را نه!

وی ادامه می‌دهد: «یکی از روزهای خرداد سال۸۶ بود. آن شب، مثل همه شب‌ها به خواب رفتم و نیمه‌های شب بیدار شدم. حس عجیبی داشتم. احساس می‌کردم چیزی مثل مو داخل دهانم است. حس می‌کردم که سر این مو داخل دهانم است و انتهایش داخل معده‌ام. هر کاری می‌کردم این مو را خارج کنم امکان‌پذیر نبود. مو مثل یک سیم بکسل داخل گلویم قرار داشت و حس خفگی به من دست داده بود. آنقدر محکم و سفت بود که نمی‌دانستم چه‌کار باید انجام دهم. نمی‌توانم آن را واقعا توصیف کنم اما حسش دیوانه‌کننده بود. فردای آن روز، راهی دکتر شدم. به سراغ هر دکتری که فکرش را بکنید رفتم. اما هیچ کدام نتوانستند کاری انجام دهند. رفتم تا اینکه یک متخصص کلیه و خون گفت بهتر است پیش روانپزشک بروی و دکتری را به من معرفی کرد.»
1399/09/08

پپسی کولا، نوشابه داروخانه ای

کالیب داروساز جوانی بود که در کارولینای شمالی به تحصیل علم داروسازی می پرداخت و به همین دلیل با مواد شیمیایی و گیاهی و خواص آنها آشنایی زیادی داشت.چند سال بعد از فارغ التحصیلی، داروساز جوان، داروخانه ای در نیوبرن کارولینا تاسیس کرده و روزهایش را در آنجا می گذراند تا اینکه تصمیم گرفت برای گسترش کارش و داشتن مشتریان بیشتر، داروخانه اش را به یک پاتوق تبدیل کرده و کاری کند که مشتریان بیشتری به آنجا سر بزنند.براد آرزویـش را با اختراع و تولیــد نوشیدنی مخصوص غیرالکی جامه عمل پوشاند و نوشیدنی را اختراع کرد که بعدها به یکی از محبوب ترین نوشیدنی های دنیا تبدیل شد.
1399/09/08

شربت خانه ها؛ میعادگاه هنرمندان

محفل شربت خانه ها در ایران از سابقه طولانی برخوردار است. این بناها عموماً در مکانی احداث می شدند که جمعیت زیادی در آن رفت و آمد داشت. برای نمونه می توان به شربت خانه هایی در راستــه بازارهــا ( بازار قیصریــه اصفهان)، باغ ها ( باغ امیر طبس) ، خانقاه ها ( خانقاه سید واقف نطنـــز) ، ارامگاه هــا ( آرامگـــاه شیخ صفی الدین در اردبیل ) ، تکایا ( تکیه ملاباشی تبریز)، حسینیه ها (حسینیــه امینی هــای قـزوین) و آب انبــارها (آب انبار جهرم) اشاره کرد. در بررسی شربت خانه های موجود می توان آن ها را ازنظر عملکرد به دو دسته حکومتی و مردمی دسته بندی کرد:
1399/09/08

مذاکره موفق

به همان اندازه که رعایت نکات مثبت، حساب شده و امیدوار کننده در مذاکرات تجاری می تواند موثر و مفید باشد، بیان برخی از حرف ها و عادات بد نیز تاثیر عکس خواهد داشت و ممکن است مذاکره را به شکست بکشاند. اگر می خواهید پس از یک گفت وگوی تجاری به موفقیت دست یابید از بیان حرف ها و انجام حرکات بی مورد خودداری کنید.
1399/09/08

وقتی زمزم مجبور به تبلیغ شد

تبلیغات زمزم در دهه 60 تقریبا نزدیک به صفر بود . چون نیازی به تبلیغات نداشت . انحصاری بودن بازار و جنگ باعث شده بود زمزم برای مشتریان خود سقف تعیین کند . اما با روی کار آمدن شرکت های جدید زمزم مجبور به تبلیغ شد .
1399/09/08

هشدار! چرا دسترسی به شبکه های اجتماعی باید محدود شود

امروزه بسیاری از سازمان های بزرگ و کوچک به منظور انجام تحقیقات، بازاریابی، اطلاع رسانی و سنجش موقعیت خودشان از شبکه های اجتماعی پربازدید استفاده می کنند؛ اما متأسفانه بسیاری از آن ها گویا توجهی به مشکلات امنیتی و خطرات ناشی از دسترسی مداوم و کنترل نشده به شبکه های اجتماعی ندارند.برخی از خطرات این شبکه ها برای سازمان ها و کارمندان آن ها:
1399/09/08

باید و نبایدهای نگارش چک

تاریخ و مبلغ چک را حتما ، هم به حروف و هم به عدد بنویسید . روی مبلغ عددی و حروفی را با چسب شیشه ای پوشانده و با ناخن روی آن را خط بیاندازید تا در صورت برداشتن چسب ، جوهر را از روی چک جدا کند .
1399/09/08

کوکاکولا رویای شیمیدان آتلانتایی

کوکاکولا رویای شیمیدان آتلانتایی نوشابه ها اولین بار با کوکاکولا و پپسی کولا در دنیا به شهرت رسیدند و بعد دستور جادویی ساخت این نوشیدنی به تمام دنیا درز کرد و مارک ها و برندهای مختلفی از این نوشیدنی ها تولید شدند.کوکاکولا یکی دیگر از نوشیدنی های غیرالکلی است که در حال حاضر در بیش از 200 کشور جهان به فروش می رسد.این نوشیدنی در آغاز چیزی جز ترکیبی از عصاره کوکائین، عصاره کافئین و آب گازدار نبود و به خاطر مواد تشکیل دهنده اش از همان ابتدا کوکاکولا نام گرفت.