با حکم مدیرعامل صنایع غذایی سینا رخ داد: معرفی مدیر عامل جدید زمزم تهران

با حکم مدیرعامل شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا مسعود اسفندیار به عنوان سرپرست شرکت زمزم تهران منصوب شد.

درنشست سراسری مدیران زمزم مطرح شد: کیفیت، خط قرمز زمزم است

نشست مدیران کارخانه‌های زمزم با مدیرعامل زمزم ایران در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

صادرات مجدد زمزم باعث تقویت برند ایرانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس شده است

رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان در دیدار با مدیر عامل شرکت زمزم گفت : زمزم اکنون در کنار خاویار و زعفران ایرانی قرار گرفته و نمادی معتبر از برند ایرانی و تجارت غیر نفتی ایران شده است.

برگزاری جلسه شورای معاونین دوره جدید:تحولات توسعه‌ای زمزم تسریع خواهد شد

با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران مجموعه زمزم چالش‌های مهم شرکت دسته بندی و بررسی شد.

جایگزینی زمزم با 2برند جهانی درمنطقه کلید خورد:صادرات 4 میلیون قوطی نوشابه زمزم به عمان

شرکت زمزم ایران، پس از صادرات به بحرین،کویت، قطر و امارات، هم اکنون با صادرات 40 کانتینرنوشابه کولا،پرتقالی و لیموناد به عمان رکوردی تازه را در این خصوص ثبت کرد.

جدیدترین اخبار ها

1402/10/30

حضور زمزم در نمایشگاه صادراتی چابهار

زمزم در اولین نمایشگاه صادراتی به پاکستان در چابهار که به منظور توسعه صادرات به کشورهای حوزه اقیانوسیه و پاکستان برپا شده بود، میزبان هیئت‌های تجاری خارجی بود.
1402/02/31

حضور زمزم در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت زمزم ایران، نمایشگاه کار دانشگاه تهران با حضور سازمان‌های داخلی و بین‌المللی خرداد ماه ۱۴۰۲ در محل مصلی دانشگاه تهران برگزار می شود. شرکت زمزم ایران نیز در این نمایشگاه حضور دارد و تیم توسعه منابع انسانی زمزم در این رویداد به دنبال نیروهای نخبه و جوان برای اضافه شدن به خانواده زمزم خواهند بود.
1402/02/31

زمزم در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت زمزم ایران، زمزم با تامین 60 یخچال و حدود یک میلیون و نیم بطری آب معدنی و نوشیدنی گازدار با تخفیف ویژه به استقبال بازدیدکنندگان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رفت. سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از ۲۰ اردیبهشت ماه در مصلای امام (ره) تهران آغاز به کار کرد و به مدت 10 روز تا 30 اردیبهشت ماه ادامه داشت. نزدیک به ۱۰۰ ناشر خارجی، ۲۲۰ کتابفروش و ۲۷۰۰ ناشر داخلی شامل ناشران عمومی، دانشگاهی، آموزشی، کودک و نوجوان، دیجیتال در بخش حضوری و مجازی سی و چهارمین نمایشگاه کتاب فعال بودند.