در پی گزارش 8ماهه واحد ارتباط با مشتریان ابلاغ شد

افزایش مشتری مداری زمزم ایران با ارتقای کیفی محصولات

واحد ارتباط با مشتریان شرکت زمزم ایران، گزارشی جامع از عملکرد خود در 8ماهه نخست سال جاری منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی زمزم ایران، این گزارش به بررسی حدود 2000 پیام دریافتی از مشتریان درباره تمامی شعب و کارخانه‌های زمزم پرداخته و نتایج مهمی را در خصوص نیازها و نظرات مشتریان ارائه داد.

در این گزارش موانع ارتقای کیفی محصولات و بهبود مستمر خدمات و محصولات بخش مهم گزارش بود که با بررسی شکایات مشتریان تحلیل شد.

درهمین راستا، سعید عبدالهی نژادمدیرعامل شرکت زمزم ایران با تاکید بر اهمیت مشتری مداری در فرهنگ سازمانی زمزم،برای ارتقای مشتری مداری، دستور رسیدگی فوری به واحدهای فروش، تولید و کنترل کیفی را ابلاغ کرد تا شکایات مشتریان به‌طور مستمر بررسی و پیگیری شود.

شایان ذکر است که با مدل اجرایی جدید، ارتقای رضایت مشتریان از مسیر بهبود کیفی محصولات تولیدی گروه زمزم ایران دنبال شده و مقرر است تا دستور العمل های اجرایی نظارتی،تولیدی و فروش با جدیت بیشتر پیگیری شود.

لینک کوتاه: https://zamzam.ir/?p=16642

نظرات کاربران آنچه شما به اشتراک گذاشتید ...
  • غلامرضا جعفری
    غلامرضا جعفری
    زمزم نشات شادی .عالی
ارسال دیدگاه
اولین کسی باشید که دیدگاهی مینویسد ”افزایش مشتری مداری زمزم ایران با ارتقای کیفی محصولات”
امتیاز شما:
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد ، بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند