الگوهای رفتاری زمزم باید منطبق بر اصالت و کیفیت باشد

مهدی صولی در جلسه بررسی عملکرد زمزم ایران: الگوهای رفتاری تجاری زمزم باید منطبق بر اصالت و کیفیت باشد

گزارش عملکرد 5 ماهه شرکت زمزم ایران با حضور مهدی صولی مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی سینا و معاونین و مدیران ارشد این هلدینگ و شرکت زمزم ایران مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی زمزم ایران، مهدی صولی با اشاره به ارزیابی های صورت گرفته گفت: ساختار فعالیت ها و انطباق برنامه های زمزم ایران با سیاست های سهامدار همواره باید مدنظر باشد. وی ادامه داد: اصالت و کیفیت مهمترین ویژگی های نشان تجاری زمزم هستند و هرگونه تغییر وضعیت در سیاستگذاری و الگوهای رفتار تجاری زمزم می بایست این مهم را دنبال کند. صولی در ادامه افزود: صیانت از بهره مالکانه سهامدار و انجام تکالیف مجمع و نیز تمرکز بر تحقق اهداف برنامه هفتم مهمترین وظیفه هیات مدیره و مدیران زمزم می باشد. وی در بخش دیگری با تشریح اهمیت اقدام اخیر در ایجاد مرکز هم آفرینی امنیت غذایی و زیستی پایدار گفت: حرکت بر لبه دانش و فناوری، نیازمند توجه جدی به حوزه نوآوری و تقویت تحقیق و توسعه در شرکت زمزم است. مدیرعامل هلدینگ سینا تمرکز بر محصولات اصلی را وظیفه اول شرکت ها دانست و افزود: شرکتهای گروه مکلف به هم افزایی در تکمیل زنجیره ارزش هستند. صولی با تاکید بر اینکه مذاکرات خوبی برای تولید زمزم در مقاصد صادراتی بر اساس الگوی توسعه بازار و شراکت راهبردی در شرق آسیا و آفریقا، روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس شکل گرفته است اظهار داشت: امیدواریم به زودی شاهد اولین مرحله تولید در این مناطق باشیم. سعید عبدالهی‌نژاد، مدیرعامل زمزم ایران، نیز در این رویداد با اشاره به اقدامات صورت گرفته درباره افزایش کیفی فعالیت‌ها گفت: علاوه بر ارتقای وضعیت کیفی تولید زمزم، هم اکنون تولید به روز شده و دوره گردش کالا کاهشی شده است. او ادامه داد: از اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت جاری، شاهد کاهش دستوری قیمت‌ها بودیم، اما با این حال ارزش سبد را افزایش داده‌ایم که باعث رشد فروش در ماه‌های آتی خواهد شد.

عبدالهی‌نژاد با اشاره به کاهشی بودن قیمت‌ها تاکید داشت: ارزش فروش با رشد ۳۳درصدی مواجه شده و نکته قابل توجه این است که نسبت به سال قبل سود شرکت روند افزایشی داشته و همچنان رو به اصلاح است. او در پایان با تاکید بر اینکه کاهش هزینه تمام شده، منشا اثر خوبی شده گفت: سیاست‌گذاری در کیفیت فروش اثر خود را در بالا بردن سود نشان داده که ادامه این روند به طور قطع باعث رشد سود درماه‌های آتی خواهد شد. گفتنی است در این نشست از شعبه های رشت، اصفهان، گرگان و فروش سازمانی که عملکرد بهتری داشتند تقدیر به عمل آمد.

نظرات کاربران آنچه شما به اشتراک گذاشتید ...
    ارسال دیدگاه
    اولین کسی باشید که دیدگاهی مینویسد ”الگوهای رفتاری زمزم باید منطبق بر اصالت و کیفیت باشد”
    امتیاز شما:
    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد ، بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند