با شعار «لیموناد، اصلش زمزمه» کلید خورد
آغاز تبلیغات زمزم در اسنپ (سوپرمارکت)
🔺تبلیغات زمزم در اسنپ (سوپرمارکت) از روز شنبه 13 مردادماه به مدت یک هفته آغاز شد.
🔸به گزارش روابط عمومی زمزم ایران، هدف از تبلیغات زمزم در کمپین اسنپ که تحت عنوان «لیموناد اصلش زمزمه» آغاز شده است؛ از یک سو ارائه تخفیف به مصرفکنندگان نهایی و از سوی دیگر فروش و عرضه مستقیم «لیموناد اصل» در بازار مملو از «لیمونادهای کپی شده» است.
✨گفتنی است در ساعات اولیه روز نخست تبلیغات، شاهد رشد 50درصدی فروش لیموناد اصل در اسنپ (سوپر مارکت) بودیم.