با شعار «لیموناد، اصلش زمزمه» کلید خورد

آغاز تبلیغات زمزم در اسنپ (سوپرمارکت)

🔺تبلیغات زمزم در اسنپ (سوپرمارکت) از روز شنبه 13 مردادماه به مدت یک هفته آغاز شد.
🔸به گزارش روابط عمومی زمزم ایران، هدف از تبلیغات زمزم در کمپین اسنپ که تحت عنوان «لیموناد اصلش زمزمه» آغاز شده است؛ از یک سو ارائه تخفیف به مصرف‌کنندگان نهایی و از سوی دیگر فروش و عرضه مستقیم «لیموناد اصل» در بازار مملو از «لیمونادهای کپی شده» است.
✨گفتنی است در ساعات اولیه روز نخست تبلیغات، شاهد رشد 50درصدی فروش لیموناد اصل در اسنپ (سوپر مارکت) بودیم.

نظرات کاربران آنچه شما به اشتراک گذاشتید ...
    ارسال دیدگاه
    اولین کسی باشید که دیدگاهی مینویسد ”با شعار «لیموناد، اصلش زمزمه» کلید خورد”
    امتیاز شما:
    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد ، بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند