توزیع 20 هزار لیوان از محصولات زمزم در نمایشگاه آگروفود
در ایام برگزاری نمایشگاه آگروفود، 20هزار لیوانِ تست از انواع محصولات زمزم در غرفه شرکت زمزم ایران بین بازدیدکنندگان نمایشگاه توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی زمزم ایران، در طول 4 روز برگزاری نمایشگاه آگروفود به طور میانگین در هر روز 5هزار نفر از بازدیدکنندگان، طعم محصولات زمزم چشیدند.
زمزم علاوه بر ارایه آخرین دستاوردهای خود در نمایشگاه آگروفود، از محصول جدید «زیرو زمزم» تحت عنوان «یک رژیمی واقعی» هم رونمایی کرد و در بخشی از برنامه سمپلینگ خود، این محصول جدید هم توسط مردم، تست و کیفیت سنجی شد.
سی و یکمین نمایشگاه بینالمللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشینآلات و صنایع وابسته، از 19 تا 22خرداد در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار و شرکت زمزم ایران با دو غرفه اصلی و سمپلینگ در سالن 40A و فضای باز نمایشگاه، میزبان بازدیدکنندگان و علاقهمندان بود.