مردم زمزم را به پپسی ترجیح دادند
«برند زمزم»در جشنواره برند محبوب سال 95 به عنوان یکی از محبوبترین برندهای ایرانی تولید کننده انواع نوشیدنیها انتخاب و تندیس مربوط به این جشنواره به دکتر مهدی یزدانشناس مدیر عامل شرکت زمزم ایران اهداشد. در این جشنواره همچنین دوغ آبعلی در گروه « دوغ و کفیر» موفق به کسب مقام دوم و دریافت نشان برند محبوب شد.
شرکت زمزم از قدیمیترین و شناختهشده ترین برندهای تولید نوشابه در ایران است که با ایجاد تنوع و بهبود کیفیت در محصولات خود در حال حاضر سهم قابل توجهی از بازار نوشیدنیها را در اختیار دارد و براساس نتایج نظرسنجی مردمی در جشنواره برند محبوب سال جاری با پشت سر گذاشتن برند «پپسی» به جایگاه دوم در صنعت نوشابه سازی ارتقا یافت.
به گزارش خبرنگار نشریه زمزم تولید نوشابههای سلامت محور و منطبق با ذائقه و سلیقه مشتریان و تلاش برای حضور فعال تر در عرصه تولید داخلی از جمله ملاک ها و معیارهایی است که در کنار فاکتورهای مربوط به انتخاب مصرف کنندگان، موجب موفقیت شرکت زمزم در کسب برند محبوب شده است . دبیرخانه جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان، طی گزارشی در این زمینه اعلام کرد: پس از یک دوره چهارماهه نظرسنجی مردمی از میان برندهای حاضر در جشنواره برند محبوب، طی مراسمی، برندهای محبوب مبتنی بر نتایج این نظرسنجی در سال 1395 معرفی شدند و از مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها تقدیر به عمل آمد.
براساس این گزارش مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور مقامات کشوری و مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها یازدهم مرداد ماه سال جاری در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد و از میان 354 هزار و 791 مورد نظرسنجی در 88 گروه کالا / خدمات برندهای اول و دوم از نگاه مردم، به عنوان برندهای محبوب معرفی شدند. علاوه بر این به منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی در گروههایی که برندهای اول و دوم آن خارجی بودند، محبوبترین برندهای ایرانی نیز معرفی شدند.
نکته قابل توجه، حضور تعداد کثیری از برندهای ایرانی در صدر جدول به عنوان محبوبترین برندهای منتخب مردم است که جا دارد از مدیران این برندهای منتخب تقدیر و تشکر شود.