موفقیت چشمگیر شرکت زمزم ایران در طی 2 سال اخیر

به گزارش روابط عمومی شرکت زمزم، برنامه تلویزیونی تا ثریا به بررسی عوامل موفقیت شرکت زمزم در طول 2 ساله اخیر پرداخته که به گفت و گو با قربانی اقدم مدیرعامل سابق و علی عبدی مدیرعامل جدید این شرکت پرداخته است.
قربانی اقدم در ابتدای این مصاحبه گفت: در سال 85، 700 میلیون لیتر در سال تولید و فروش داشتیم که این میزان در سال 95-96 به330 میلیون لیتر رسید که کمتر از نصف شده بود که رفته رفته به یک زیان هنگفت رسیدیم.
وی افزود: شرکت به سمتی داشت می رفت که یا به شرکت خصوصی واگذار بشود یا همین طور ادامه بدهند که متوقف شود.
بعد از آن عبدی 4 عامل را رمز موفقیت نام برد و اظهار داشت: اتحاد و همدلی همه کارکنان، پایین آوردن بهای تمام شده، بالا بردن تیراژ تولید و رسیدگی به معیشت رمز موفقیت در این دوران بوده است.