موفقیت چشمگیر شرکت زمزم ایران در طی 2 سال اخیر

به گزارش روابط عمومی شرکت زمزم، برنامه تلویزیونی تا ثریا به بررسی عوامل موفقیت شرکت زمزم در طول 2 ساله اخیر پرداخته که به گفت و گو با قربانی اقدم مدیرعامل سابق و علی عبدی مدیرعامل جدید این شرکت  پرداخته است.

قربانی اقدم در ابتدای این مصاحبه گفت: در سال 85، 700 میلیون لیتر در سال تولید و فروش داشتیم که این میزان در سال 95-96 به330 میلیون لیتر رسید که کمتر از نصف شده بود که رفته رفته به یک زیان هنگفت رسیدیم.

وی افزود: شرکت به سمتی داشت می رفت که یا  به شرکت خصوصی واگذار بشود یا همین طور ادامه بدهند که متوقف شود.

بعد از آن عبدی 4 عامل را رمز موفقیت نام برد و اظهار داشت: اتحاد و همدلی همه کارکنان، پایین آوردن بهای تمام شده، بالا بردن تیراژ تولید و  رسیدگی به معیشت رمز موفقیت در این دوران بوده است.

نظرات کاربران آنچه شما به اشتراک گذاشتید ...
    ارسال دیدگاه
    اولین کسی باشید که دیدگاهی مینویسد ”موفقیت چشمگیر شرکت زمزم ایران در طی 2 سال اخیر”
    امتیاز شما:
    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد ، بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند