موفقیت چشمگیر شرکت زمزم ایران در طی ۲ سال اخیر

به گزارش روابط عمومی شرکت زمزم، برنامه تلویزیونی تا ثریا به بررسی عوامل موفقیت شرکت زمزم در طول ۲ ساله اخیر پرداخته که به گفت و گو با قربانی اقدم مدیرعامل سابق و علی عبدی مدیرعامل جدید این شرکت  پرداخته است.

قربانی اقدم در ابتدای این مصاحبه گفت: در سال ۸۵، ۷۰۰ میلیون لیتر در سال تولید و فروش داشتیم که این میزان در سال ۹۵-۹۶ به۳۳۰ میلیون لیتر رسید که کمتر از نصف شده بود که رفته رفته به یک زیان هنگفت رسیدیم.

وی افزود: شرکت به سمتی داشت می رفت که یا  به شرکت خصوصی واگذار بشود یا همین طور ادامه بدهند که متوقف شود.

بعد از آن عبدی ۴ عامل را رمز موفقیت نام برد و اظهار داشت: اتحاد و همدلی همه کارکنان، پایین آوردن بهای تمام شده، بالا بردن تیراژ تولید و  رسیدگی به معیشت رمز موفقیت در این دوران بوده است.

ارسال دیدگاه
اولین کسی باشید که دیدگاهی مینویسد ”موفقیت چشمگیر شرکت زمزم ایران در طی ۲ سال اخیر”
امتیاز شما:
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد ، بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند