0

گروه محصولات زمزم

نوشابه های گازدار

نوشابه های گازدار زمزم با دارا بودن بهترین کیفیت و بالاترین استانداردهای سلامت از بهترین ها در این عرصه محسوب می شوند. این نوشابه به صورت اختصاصی در شرکت زمزم فرموله می شود و در طعم­ های «کولا، پرتقالی، لیمویی و لیموناد» در اندازه­ ها و بسته­ های مختلف عرضه می­ گردد.در زمان استرس یا خستگی، خوردن یک لیوان نوشابه گازدار موجب آرام شدنتان می‌شود. تحقیقات نشان داده است که مصرف نوشابه با کاهش کورتیزول، موجب می‌شود تا احساس خستگی کمتر و کاهش استرس را تجربه کنیم.

نوشیدنی های لبنی

دوغ آبعلی زمزم برند محبوب محصولات لبنی در بین مصرف کنندگان است. رویای خاطره انگیز گذشته همراه با طعم محبوب این محصول خاطره های جدیدی را رقم خواهد زد. طعم انحصاری دوغ زمزم آبعلی بدلیل استفاده از ماست با کیفیت و طعم دهنده طبیعی نعنا است. این محصول هیچ گونه نگهدارنده و مواد افزودنی ندارد و برای تولید آن، محصول از تونل پاستور عبور کرده و در طی عمر قفسه ای، فاقد هرگونه آلودگی میکروبی باقی می ماند. این نوشیدنی تامین کننده  پروتئین و اسید های چرب مورد نیاز بدن و ویتامین های محلول در چربی می باشد. علاوه بر این کمک زیادی به ایجاد تعادل در فلور میکروبی روده بزرگ نموده و  موجب سلامت دستگاه گوارش می شود.

 

آب

آب معدنی تولید شده در زمزم از سر­چشمه کوه­های سهند است که فاقد نیترات و نیتریت بوده و سبک است. آب معدنی ترکیبی از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم و پتاسیم است. بر روی این آب طبیعی هیچ گونه فرآیند شیمیایی انجام نمی شود و این آب به طور مستقیم بسته بندی می شود.

انرژی زا

تائورين يك ترکیب پیش ساز پروتئین است که در شرایط طبیعی فیزیولوژیک، بدن ما قادر به ساخت آن است. مصرف تائورين موجود در نوشابه هاي انرژي زا باعث تحريك سيستم عصبي، افزايش انرژي، رفع خستگي، نشاط آوري، افزايش استقامت و رفع استرس ميشود. هم چنین گلوکورونولاکتون نوعی منبع کربوهیدراتی است که بطور طبیعی در کبد ما ساخته می شود . این ترکیب نیز یک محرک انرژی بوده و در تقویت حافظه، افزایش تمرکز و رفع خستگی مفید است. کلیه مواد اولیه نوشابه های انرژی زای زمزم از مرغوب ترین برندهای اروپایی تهیه شده است. هر ساله نتایج آزمون های بررسی میزان ویتامین و ترکیبات موثر، با نمونه برداری موسسه استاندارد و سازمان غذا و دارو، از کیفیت بالای ترکیبات در طول دوره عمر قفسه ای این محصول حکایت دارد.

نوشابه لیموناد

نوشابه لیموناد زمزم به دلیل طعم لیمویی خاص از بهترین و پرطرفدارترین طعم های نوشابه لیمویی در بین تولید کنندگان این محصول با این طعم به شمار می رود.  
نوشابه لیموناد زمزم از آن دسته نوشابه‌هایی است که هر نوع ذائقه‌ای از نوشیدن آن لذت می‌برد. خوش‌طعم بودن آن به دلیل طعم لیمو به همراه ترکیبات خاص آن است. . شرکت زمزم برای تولید این محصول از مواد اولیه با کیفیت مانند طعم دهنده های لیمو استفاده می کند و میزان شکر در این نوشابه از حدود استاندارد کمتر می باشد.

نوشابه گازدار طعم دار رنگی

در راستای پاسخ به تنوع ذائقه مصرف کنندگان نوشابه های ایرانی، شرکت زمزم، نوشابه های گازدار رنگی در طعم های شاتوت، کاکتوس، انار، موهیتو و پرتقالی با رنگ طبیعی و در بسته بندی های مختلف تولید و عرضه می کند. این گروه از محصولات زمزم به دلیل عطر و طعم منحصر به فرد، رنگ جذاب و بسته بندی شکیل، نوشابه هایی هستند که هر نوع ذائقه ای از نوشیدن آن لذت می برد. همچنین شرکت زمزم جهت تولید محصولات نوشابه خود از مواد اولیه با کیفیت استفاده می کند.