شرکت زمزم ایران در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی آگروفود 2016 ( 10 الی 13 خرداد)

شرکت زمزم ایران در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی آگروفود 2016 ( 10 الی 13 خرداد)

شرکت زمزم ایران در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی آگروفود 2016 ( 10 الی 13 خرداد)

شرکت زمزم در این نمایشگاه حضوری فعال داشت و غرفه آن مورد استقبال زیاد بازدید‌کنندگان قرار گرفت. به گزارش خبرنگار ما، محل غرفه شرکت زمزم با توجه به وسعت نمایشگاه در جای مناسبی بود و طراحی زیبای غرفه توجه مردم را به خود جلب می‌کرد، هر چند که به گفته عده‌ای از بازدید‌کنندگان آن چه که موجب جذب آن‌ها به غرفه زمزم شده، معروف‌بودن برند زمزم و تنوع محصولات ارائه شده توسط این شرکت بود که برخی از آن‌ها برای اولین بار رونمایی می‌شد.
اشتراگ گذاری

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته ایران (موسوم به اگروفود 2016) از 10 تا 13 خرداد ماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. 

 

شرکت زمزم در این نمایشگاه حضوری فعال داشت و غرفه آن مورد استقبال زیاد بازدید‌کنندگان قرار گرفت.  به گزارش خبرنگار ما، محل غرفه شرکت زمزم با توجه به وسعت نمایشگاه در جای مناسبی بود و طراحی زیبای غرفه توجه مردم را به خود جلب می‌کرد، هر چند که به گفته عده‌ای از بازدید‌کنندگان آن چه که موجب جذب آن‌ها به غرفه زمزم شده، معروف‌بودن برند زمزم و تنوع محصولات ارائه شده توسط این شرکت بود که برخی از آن‌ها برای اولین بار رونمایی می‌شد. 

بر اساس این گزارش؛ غرفه زمزم در طول برگزاری نمایشگاه از غرفه‌هایی بود که مورد بازدید عده زیادی از مسئولان از جمله وزیر صنعت، معدن وتجارت، رئیس بنیاد مستضعفان، معاونان وزارء و نمایندگان و مسئولان شرکت‌های خارجی قرار گرفت که در مورد بازدید‌کنندگان خارجی، مذاکرات و گفت‌و‌گوهای خوبی برای آغاز همکاری و تبادل تجارت بین شرکت زمزم و شرکت‌های تولید‌کننده محصولات غذایی و نوشابه در کشورهای مختلف از جمله فرانسه انجام شد. 

 

  بازدیدکنندگان و شرکت‌های خارجی
یکی از تفاوت‌های نمایشگاه امسال برای غرفه شرکت زمزم، استقبال خرده و عمده‌فروشان محصولات غذایی جهت دریافت و توزیع محصولات زمزم بود که می‌تواند بر روی برنامه‌های فعلی و آینده زمزم به عنوان یک برند معتبر داخلی و خارجی تأثیر زیادی داشته باشد. توسعه بازار به خصوص در شهرستان‌ها از اولویت‌های شرکت زمزم در دوره مدیریت جدید آن است. در این ارتباط بعضی از متقاضیان پخش محصولات زمزم اظهار می‌کردند که آشنایی چندانی با تولیدات جدید این شرکت و برنامه‌های آن نداشتند و پس از کسب اطلاعات از مسئولان غرفه، اکنون علاقه‌مند شده‌اند تا به عنوان عامل پخش با این شرکت  همکاری کنند. 

 

   مردم چه می‌گفتند؟ 
جواد محمدی یکی از بازدید‌کنندگان از غرفه شرکت زمزم به خبرنگار ما گفت: با توجه به تنوع برندهای معروف در بازار، من ترجیح می‌دهم که از محصولات زمزم که یک شرکت ایرانی است و منافع توسعه آن به مردم کشورمان بر می‌گردد، استفاده کنم. 
وی از بسته‌بندی محصولات جدید زمزم ابراز خشنودی کرد و افزود: مسئولان زمزم باید در این زمینه سرمایه‌گذاری بیشتری کنند چرا که بسته‌بندی و همچنین رعایت مسایل بهداشتی در این صنعت بسیار مهم است. 
خانم عباسی که به اتفاق دو فرزند خود در نمایشگاه حضور پیدا کرده بود نیز با ابراز تعجب از عرضه چندین نوع محصول به خصوص محصولاتی که باهدف حفظ سلامتی مصرف‌کنندگان تولید شده  است گفت: من فکر نمی‌کردم که زمزم به غیر از نوشابه محصول دیگری تولید کند، اما اکنون متوجه شدم که برخی از تولیدات این شرکت نه تنها هیچ ضرری برای ما ندارد، بلکه مفید هم هست. دو فرزند این خانم که دو عدد نوشابه میوه‌ای زمزم را در دست گرفته و مشغول خوردن آن‌ها بودند می‌گفتند از این به بعد به مادرشان می‌گویند به جای آب، آب میوه‌های زمزم را برایشان خریداری کند.

 

 سایه روشن‌های نمایشگاه 23 
نمایشگاه بیست‌و‌سوم که در سه بخش تخصصی «ایران فود»، «ایران فودتک» و «ایران اگرو» با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی برگزار شد، با وجود تلاش برگزارکنندگان آن برای حضور هر چه بیشتر شرکت‌های خارجی، با توجه به شرایط جدید پس از اجرای برجام می‌توانست بهتر از این برگزار شود.  مهمترین ضعف نمایشگاه بیست‌و‌سوم را باید اطلاع‌رسانی ضعیف آن و حضور کم‌رنگ رسانه‌ها و انعکاس  محدود این رویداد مهم دانست.  همین الان هم  اگر از طریق اینترنت جست‌و‌جویی درباره نمایشگاه مزبور صورت گیرد، تقریباً به جز خبرهای قبل از برگزاری نمایشگاه هیچ گزارش یا خبری در مورد نتایج و دستاوردهای آن نمی‌توان یافت. 
البته مانند سال‌های گذشته استقبال مردم از نمایشگاه خوب بود و به نظر می‌رسد که یکی از دلایل آن هم تنوع محصولات ارائه شده و جذابیت مواد غذایی برای بازدید‌کنندگان است. مضاف بر آن که اغلب غرفه‌ها با برپایی کیوسک‌هایی، نمونه‌هایی از محصولات خود را در بین بازدید‌کنندگان توزیع می‌کردند که صف مشتاقان در برابر برخی از کیوسک‌ها از جمله‌ شرکت‌های تولید‌کننده فرآورده‌های گوشتی بسیار طولانی بود.  غرفه هلدینگ غذایی بنیاد مستضعفان در مساحتی حدود 500 متر در مکان خوبی قرار داشت و  4 یا 5 شرکت  تولید‌کننده محصولات غذایی از جمله شرکت زمزم ایران در آن حضور داشتند.  نمایشگاه محصولات کشاورزی ومواد غذایی به خصوص اگر فروش هم داشته باشد همیشه با استقبال زیاد مردم رو‌به‌رو می‌شود و به همین دلیل باید تأمین امکانات و خدمات جنبی آن از طرف مسئولان از قبل مورد توجه قرار گیرد. مثلاً وسایل عمومی ایاب و ذهاب بازدید‌کنندگان باید به اندازه مکفی تدارک دیده شود که متأسفانه در نمایشگاه بیست‌و‌سوم این موضوع نادیده گرفته شده و کسانی که فاقد وسیله نقلیه شخصی بودند برای آمدن به نمایشگاه و رفتن به منازل خود با مشکلات زیادی روبه‌رو بودند. تاکسی‌های مستقر در  جلوی درب خروج اغلب به صورت دربستی وکرایه‌های گران اقدام به جابجایی بازدید‌کنندگان می‌کردند. 
نظافت فضای نمایشگاه با توجه به عرضه نمونه‌هایی از تولیدات و محصولات شرکت‌های حاضر نسبتاً خوب بود. 
حضور مسئولان برخی از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در حاشیه این نمایشگاه این امکان را فراهم کرد که صاحبان صنایع و نمایندگان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه مسایل، مشکلات و خواسته‌های خود را با آنان در میان بگذارند و خواهان رسیدگی به آن‌ها شوند. 

ارسال نظر

حضور زمزم در 30 مین نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود

حضور زمزم در 30 مین نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود

زمزم در سالن 22-20 نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان مدعوین محترم خواهد بود.
مشاهده
24/خرداد/1402