شعبه اراک زمزم ایران یک‌ساله شد

شعبه فروش اراک زمزم وارد نخستین سال تاسیس خود شد. از تاریخ اول مرداد 1402 مرکز فروش اراک، به «شعبه اراک زمزم ایران» تبدیل شد. این شعبه دو استان مرکزی و لرستان را تحت پوشش خود دارد.

شعبه گرگان پیشتاز سمپلینگ محصولات زمزم؛ کمپین تابستانی با حمایت زمزم ایران آغاز شد

نخستین دور کمپین اختصاصی تابستانی شعبه گرگان در سال ۱۴۰۳ در مراکز فروش گرگان و ساری آغاز شد.

قوطی‌سازی سیناکن واحدنمونه صنعتی استان کرمانشاه شد

همایش روز صنعت و معدن با حضور دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه، نماینده کرمانشاه در مجلس، معاون اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران، صنعتگران و فعالین اقتصادی در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار و از تولید کننده های برتر استان تجلیل شد.

درخشش نشان ملی ۷۰ ساله در جشن ۹۰سالگی دانشگاه تهران

زمزم حامی قدیمی‌ترین نهاد علمی ایران؛ زمزم در آئین بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران و نود سالگی دانشگاه تهران حضور یافت.

حقایقی در مورد نوشابه انرژی زا

آیا نوشیدنی های انرژی زا می توانند به افراد کمک کنند تا عمر طولانی تری داشته باشند؟ در این مطلب ضمن بررسی نوشابه های انرژی زا به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

جدیدترین اخبار ها

1402/04/21

آغاز فرایند تولید فراسرزمینی محصولات شرکت زمزم ایران در عمان

علی جمشیدی مدیرعامل شرکت زمزم ایران در گفتگویی با توجه به آغاز به کار پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادرات گفت: گروه زمزم ایران از قدیمی ترین تولید کنندگان نوشیدنی در کشوراست و در سالهای گذشته فعالیتهای تجاری مختلفی در داخل و خارج کشور داشته است. اتفاقات جدیدی که در چند سال اخیر صورت گرفته است این است که در 3 سال گذشته افزایش چندبرابری نرخ رشد و تولید را از آن خود کرده است و در پرتو این افزایش تولید پیرو دستورات مقام معظم رهبری تلاش کرده ایم که تولید داخلی و بومی را در کشورهای منطقه و سایر کشورها گسترش داده و بازارهای جدید صادراتی را ایجاد نماییم. وی در ادامه با اشاره به آغاز تولید فراسرزمینی محصولات شرکت زمزم ایران در عمان خاطرنشان کرد: در اولین روز از نمایشگاه توانمندی های صادرات توفیقی حاصل شد و یک اتفاق مهم رخ داد و شرکت زمزم ایران توانست با نمایندگانی از کشور عمان توافقنامه و تفاهم جدید همکاری را با حضور قیس بن محمدعلی الیوسف وزیر بازرگانی و تجارت عمان امضا کند و این توافق به جهت تولید فراسرزمینی شرکت زمزم ایران صورت گرفته است و ان شاالله مراحل عملیاتی آن طی ماههای آینده به سرعت اجرا خواهد شد. مدیرعامل شرکت زمزم ایران عنوان کرد: با رقم خوردن چنین اتفاقاتی شرکت زمزم ایران در تلاش است مسیر جدیدی را در این عرصه در منطقه بوجود بیاورد تا شاهد رشد و گسترش این بازار بومی در کشورهای مختلف باشیم. جمشیدی در پایان گفت: لازم به ذکر است که این تولید فراسرزمینی امکان صادرات آسان‌تر را برای شرکت زمزم ایران فراهم خواهد کرد و این اتفاق موجب رقم زدن فصل جدیدی در این حوزه است که در روز اول این نمایشگاه حاصل شد و البته در همین راستا توافق های همکاری دیگری هم طی روزهای آینده در این نمایشگاه جهت توسعه صادرات و فعال شدن بازارهای منطقه صورت خواهد گرفت.

بازار زمزم در رقابت با رقبای قدرتمند هر سال بزرگتر می شود

بر اساس سیاست‌های ابلاغی بنیاد مستضعفان در سال 1393 شرکت‌های گروه زمزم در سال 1394 به سه گروه تولیدی تقسیم شد. گروه اول شامل شرکت‌های زمزم تهران، اصفهان، شیراز، رشت و آبادان است که چهار شرکت آن در شرکت زمزم تهران ادغام شد. گروه دوم شامل شرکت‌های زمزم آذربایجان، کرمانشاه و فرد آذربایجان است و دو شرکت آن در شرکت زمزم آذربایجان ادغام گردید و گروه سوم شامل شرکت‌های زمزم مشهد، کرمان و گرگان است که دو شرکت در زمزم مشهد ادغام گردیده و یازده شرکت گروه زمزم به سه شرکت بزرگ زمزم تبدیل شده است. با این ادغام قطعاً توانمندی شرکت بزرگ زمزم در رقابت و بهره‌برداری از امکانات موجود بیشتر شده است .

دانش را به تجربه پیوند زده ایم

واحد تحقیق وتوسعه در شرکت زمزم مانند همه واحدهای صنعتی وتولیدی وظایف مهمی بر عهده دارد و تلاش می کند تا با مطالعه و بررسی امکان تولید محصولات جدید، جایگاه و موقعیت شرکت را در عرصه رقابت وتوسعه بازار ارتقا دهد. برای اطلاع از کم و کیف این موضوع گفت و گویی با سعید محمد زاده، معاونت تحقیق وتوسعه وعضو هیئت مدیره شرکت زمزم انجام داده ایم که در زیر می خوانید.

ذائقه ایرانی هنوز هم مــزه زمزم را می پسندد

اظهار نظر مصرف کنندگان و دست اندرکاران فروش هر محصول بهترین معیار سنجش برای ارزیابی کیفیت و جایگاه آن محصول در جامعه است. شرکت زمزم با بیش از نیم قرن سابقه در ارائه نوشیدنی های متنوع یکی از شرکت های شناخته شده و مورد اطمینان مردم است .این شرکت علیرغم فراز و فرودهای مختلفی که در سال هایگذشته داشته، هنوز هم بخش قابل توجهی از بازار نوشیدنی های کشور را در اختیار دارد و مصرف کنندگان از طعم و کیفیت محصولات شرکت زمزم راضی هستند.

فروش تولیدات زمزم هوشمند می شود

تمرکزگرایی واحدهای فروش و بازاریابی در گروه زمزم ایران به نفع زمزم و توزیع کنندگان است. دکتر فرزین عطایی یار، معاون بازاریابی و فروش گروه زمزم ایران با بیان این مطلب در خصوص علل ساختار سازی مجدد در گروه زمزم با هدف اجرای استراتژی واحد گفت: علیرغم فعالیت مجموعه شرکت های زیر مجموعه گروه زمزم در قالب سیاست های واحد، این شرکت ها در ....

چقدر خوب است که زمزم می فروشیم

تولیدکنندگان کالا زمانی می‌توانند به کسب موفقیت امیدوار باشند که محصولات خود را به موقع و متناسب با خواست و سلیقه مشتریان به آنان عرضه کنند و این مسئولیت خطیر عمدتاً در مجموعه‌های تولیدی بر عهده واحد فروش و بازاریابی است.

اقتصاد مقاومتی نقشه راه فعالیت های زمزم ایران

براساس سیاست‌های کلی «سلامت» که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف دولتی به ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف به ایجاد شرایط و بسترهای مناسب برای عملی شدن این سیاست‌ها گردیده و تکالیفی برای آنان معین شده است.

تجربه های موفق خود را به اشتراک بگذارید

شرکت زمزم ایران در نظر دارد تجربه های موفق کارکنان فروش را گردآوری نموده و از برترین ایده ها و تجربیات تقدیر به عمل آورد. علاقمندان می توانند تجربیات خود را به صورت مکتوب از طریق آدرس ایمیل ...

تمام تلاشمان برای تثبیت جایگاه زمزم

گروه زمزم تا سال 94 در قالب 11 شرکت فعاليت مي‌کرد و هرکدام از شرکت‌ها در محدوده جغرافيايي مناطق استقرار، به توزيع و فروش محصولات خود اقدام مي‌کردند. هرچند محدوده هرشرکت تا حدودي مشخص بود ليکن به دليل اينکه سياست‌ها، نرخ‌ها و روش‌هاي مورد عمل در بخش فروش هر شرکت تا حدود زيادي با ديگري متفاوت بود، لذا فرايند فروش نه تنها از يک انسجام و يکنواختي در مناطق مختلف کشور برخوردار نبود بلکه در خيلي از موارد شرکت‌ها به صورت رقابتي و حتي بعضاً با تاثيرات منفي شديد بر حوزه يکديگر فعاليت مي‌کردند.

استراتژی جدید، تجربه های موفق

فرزين عطايي يار، معاون بازاريابي و فروش شرکت زمزم با بيان مطلب فوق گفت: اين کار به همراه ساير تصميمات و سياست‌هايي که شرکت زمزم در طول يکي دو سال گذشته به مورد اجرا گذاشته، سبب بهبود وضعيت فروش محصولات اين شرکت در بازار شده است. وي افزود: هر ايده جديد در حوزه مارکتينگ در صورتي که با مطالعه قبلي، برنامه‌ريزي درست و پشتيباني کافي به اجرا در آيد، مسلماً به نتيجه مي‌رسد که...