محبوب ترین خبر ها

با حکم مدیرعامل صنایع غذایی سینا رخ داد: معرفی مدیر عامل جدید زمزم تهران

با حکم مدیرعامل شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا مسعود اسفندیار به عنوان سرپرست شرکت زمزم تهران منصوب شد.

درنشست سراسری مدیران زمزم مطرح شد: کیفیت، خط قرمز زمزم است

نشست مدیران کارخانه‌های زمزم با مدیرعامل زمزم ایران در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

صادرات مجدد زمزم باعث تقویت برند ایرانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس شده است

رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان در دیدار با مدیر عامل شرکت زمزم گفت : زمزم اکنون در کنار خاویار و زعفران ایرانی قرار گرفته و نمادی معتبر از برند ایرانی و تجارت غیر نفتی ایران شده است.

برگزاری جلسه شورای معاونین دوره جدید:تحولات توسعه‌ای زمزم تسریع خواهد شد

با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران مجموعه زمزم چالش‌های مهم شرکت دسته بندی و بررسی شد.

جایگزینی زمزم با 2برند جهانی درمنطقه کلید خورد:صادرات 4 میلیون قوطی نوشابه زمزم به عمان

شرکت زمزم ایران، پس از صادرات به بحرین،کویت، قطر و امارات، هم اکنون با صادرات 40 کانتینرنوشابه کولا،پرتقالی و لیموناد به عمان رکوردی تازه را در این خصوص ثبت کرد.

پربازدید ترین اخبار

جدیدترین اخبار ها

1399/09/05

هفته ای دو بار بستنی بخورید( البته از نوع شیری)

بستني‌ها به دو گروه شيري و يخي تقسيم مي‌شوند. در بستني‌هاي يخي از اسانس‌ها و رنگ‌هاي خوراکي و شيرين‌کننده‌ها استفاده مي‌شود، اما بستني‌هايي که از شير تهيه مي‌شوند، خود بر دو نوعند: يکي از نوع کارخانه‌اي و ديگری سنتي که داخل مغازه‌ها تهيه مي‌شود. دراين بستني‌ها از شيرخشک استفاده می‌کنند که اين مسأله از نظر بهداشتي ايرادي ندارد، اما عيبي که اين بستني‌ها دارند، مربوط به افزودني‌هاي آنهاست.
1399/09/05

یک پیشنهاد فراسودمند

عضو هیأت علمی گروه زیست‌فناوری موادغذایی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از تولید پودر نوشیدنی فراسودمند زرشک خبر داد.به گزارش خبرنگار زمزم، احمد بالندری گفت: پودر نوشیدنی فراسودمند زرشک به‌ همت محققان پژوهشکده علوم و صنایع غذایی تولید و در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار کشور عرضه شد.
1399/09/05

برای لطافت و زیبایی پوست چه چیزی بهتر از گلاب؟

گلاب از تقطیر گل محمدی به دست می‌آید و از نظر عطر در میان گل‌ها ممتاز است و خواص درمانی فراوانی دارد؛ در طب سنتی گلاب به عنوان گرمی شناخته می‌شود که خون را قلیایی می‌کند.گلاب در طب سنتی مصارف درمانی بسیاری داشته است، به عنوان مثال درد دندان را با چکاندن چند قطره گلاب روی دندان تسکین می‌بخشیدند.
1399/09/05

خواص درمانی خاکشیر

خاکشیر گیاهی است که به صورت خودرو در باغ‌ها و صحراها می‌روید و دارای برگ‌هایی ساقه‌ای مانند با گل‌های زرد روشن از تیره شب‌بو می‌باشد. خاکشیر دو نوع است یکی تلخ با دانه‌های ریز و رنگ مایل به سرخ و گونه دیگر شیرین است و دانه‌های آن بزرگ‌تر بوده و رنگش سرخ تیره است هر دو نوع در اغلب نواحی ایران مخصوصاً دامنه‌های البرز و در بیابان‌ها رشد می‌کنند.
1399/09/05

دانه های ریز و این همه خاصیت

تخم شربتی همان دانه‌های ریز خوراکی و بومی آمریکای جنوبی و مرکزی است که اتفاقاً طرفداران زیادی هم دارد. از زمان‌های قدیم آزتک‌ها (یکی از تمدن‌های آمریکایی) از این دانه‌ها به همراه ذرت به عنوان ماده غذایی استفاده می‌کردند. سالیان سال است که مردم مکزیک به خواص مقوی این دانه‌های ریز پی برده‌اند و از آن استفاده می‌کنند.
1399/09/05

چه بنوشیم؟

نوشیدنی‌های فصل گرما برای رفع عطش و خستگی بسیار مصرف می‌شوند اما آیا در واقع نوشیدنی که شما میل می‌‌کنید مفید است و یا اینکه برخلاف آنچه شما می‌خواهید در بدنتان عمل می‌کند؟ در روزهای گرم با بهره‌مندی بیشتر از سایه، تغذیه سالم و رفع عطش منظم، خودتان را از ضعف و خستگی زیاد حفظ کنید. اما توجه داشته باشید که هر نوشیدنی در هوای گرم مناسب نیست.
1399/09/05

سلامتی هدیه زمزم

ماءالشعير استار نوشابه‌اي طبيعي تهيه شده از عصاره مالت، رازک و آب گازدار است که در دو نوع ساده وطعم‌دار (سيب، ليمو، استوايي، انار، آناناس، هلو) موجود است؛ ازمرغوب‌ترين مالت جو تهيه و با مدرن‌ترين تجهيزات توليد و بسته‌بندي مي‌شود. در توليد اين محصول از هيچ نگهدارنده‌اي استفاده نشده است.
1399/09/05

خواص فوق العاده ماءالشعیر (آبجوبدون الکل)

خواص فوق العاده ماءالشعیر (آبجوبدون الکل) این واضح است که مصرف موادغذایی سالم در سلامت جسمی هر فردی تاثیر دارد؛ از جمله بعضی غذاها بر سلامت بافت مو تاثیر دارند، مثلا غذاهای حاوی پروتئین زیاد، کربوهیدرات و چربی کم. یکی از غذاهای مهم برای داشتن موهای زیبا مواد حاوی اسیدهای چرب است که خصوصا در روغن کانولا، ماهی و سویا دیده می‌شود. وجود اسید چرب امگا3 در مواد غذایی به دلیل خاصیت ضدالتهابی می‌تواند نقش موثری در سلامت مو داشته باشد....
1399/09/05

در سفر آب بنوشید

تعطيلات، فرصت خوبي براي فراغت، تفريح و البته سفر است. براي سپري کردن يک سفر خوب، جدا از برنامه‌ريزي‌هاي لازم، مراقبت از سلامتي نيز اهميت زيادي دارد چرا که حتي يک بيماري ساده ممکن است برنامه سفر و تعطيلات را به هم بزند يکي از روش‌هاي پيشگيري از بيماري و حفظ سلامتي، کنترل چرخه آب در بدن و مصرف درست مايعات خواهد بود. رعايت اين مسئله به‌خصوص براي افرادي که در سفر به سر مي‌برند، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است؛ چرا که کليه‌ها براي دفع سموم بدن و پاک کردن مجاري ادرار در روز به آب کافي نياز دارند و از طرف ديگر، خوردن و نوشيدن موادغذايي مختلف طي سفر، احتمال ابتلا به بيماري‌ها را افزايش مي‌دهد.