مدیر عامل شرکت زمزم: از علم روز برای پیشرفت زمزم استفاده می‌کنیم

مدیر عامل شرکت زمزم: از علم روز برای پیشرفت زمزم استفاده می‌کنیم

مدیر عامل شرکت زمزم: از علم روز برای پیشرفت زمزم استفاده می‌کنیم

01/دی/1400
مدیر عامل شرکت زمزم به مناسبت ۶۷سالگی شرکت زمزم گفت: در یک سال گذشته موفقیت های بی‌نظیری را گروه زمزم تجربه کرد، ما امسال حدود ۴۰ درصد رشد داشتیم.
اشتراگ گذاری

به گزارش روابط عمومی شرکت زمزم به نقل از خبرگزاری فارس، علی عبدی مدیر عامل شرکت زمزم ایران در مراسم سالگرد تاسیس شرکت زمزم که با حضور پرسنل شرکت برگزار شد اظهار کرد: در این یک سال ما در گروه زمزم زحمت کشیدیم ،تلاش کردیم و خون دل خوردیم برا اینکه بتوانیم این اسم را یک مقدار به آن جایگاه حقیقی ای که شایستگی اش را دارد نزدیک کنیم.

مدیر عامل شرکت زمزم با توجه به سال مالی ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته موفقیت های بی نظیری را گروه زمزم تجربه کرد، ما امسال حدود ۴۰ درصد رشد تولید و فروش به لحاظ لیتراژی نه ریالی، نسبت به سال گذشته تجربه کردیم این عدد جایی قابل توجه می‌شود که بدانیم سال مالی ۹۹ هم نسبت به سال مالی ۹۸ درصدی مشابه امسال افزایش عملکرد نسبت به سال گذشته داشته ایم.

وی در ادامه با تشکر از ۳۳۰۰ نفر پرسنل گروه زمزم ایران گفت: تا زمانی که زمزم بتواند مثل ده های ۶۰ و۷۰ بازار را به دست بگیرد باید با قوت ادامه دهیم از علم روز برای پیشرفت زمزم استفاده می‌کنیم و در حال حاضر با وجود همه نابسامانی های اقتصادی با رقبای بزرگ نوشابه سازی دنیا رقابت و محصولات جدید به بازار عرضه می‌کنیم.

عبدی با اشاره به شرایط سخت گذشته‌ی زمزم افزود: زمزم در گذشته شرایط سختی را تجربه کرد تا جایی که بنیاد می‌خواست شرکت زمزم را به بخش خصوصی واگذار کند که معلوم نبود چه اتفاقی برای زمزم می‌افتاد ولی امروز ما به سود ۲۶۰ میلیاردی رسیدیم و با قوت این مسیر را ادامه می‌دهیم.

مدیر عامل شرکت زمزم ادامه داد: در سال ۹۹، ۴۰ میلیارد تومان مالیات دادیم در صورتی که رقبای ما با تولیدات بیشتر مالیات کمتری دادند.

وی افزود: امروز در نقطه ای هستیم که هیچ معوقاتی نداریم و حقوق کارکنان بدون یک روز تاخیر پرداخت می شود. همچنین در خصوص مواد اولیه هیچ مشکلی نداریم و حتی به فرض اگر از امروز دیگر مواد اولیه نخریم تا ۶ماه ذخیره داریم.

عبدی در پایان با توجه به اهمیت بازار کشورهای منطقه و آسیا افزود: به دنبال ایجاد تولید در محل یا تولید تحت لیسانس در کشورهای منطقه و کشور آفریقایی و حتی آسیای شرقی هستیم تا اسم زمزم را در جهان برافراشته کنیم.

نظرات کاربران

ارسال نظر

مردم زمزم را به پپسی ترجیح دادند

مردم زمزم را به پپسی ترجیح دادند

«برند زمزم»در جشنواره برند محبوب سال 95 به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی تولید کننده انواع نوشیدنی‌ها انتخاب و تندیس مربوط به این جشنواره به دکتر مهدی یزدان‌شناس مدیر عامل شرکت زمزم ایران اهداشد. در این جشنواره همچنین دوغ آبعلی در گروه « دوغ و کفیر» موفق به کسب مقام دوم و دریافت نشان برند محبوب شد.
مشاهده
05/آذر/1399
علاقه خاص عراقی ها به نوشیدنی های ایرانی

علاقه خاص عراقی ها به نوشیدنی های ایرانی

رئیس جمعیت اقتصادی عراق به مزیت‌های صادرات کالا از ایران به کشورش اشاره و تأکید کرد: نزدیکی ایران به بصره و علاقه مردم عراق به موادغذایی و نوشیدنی‌ها به ویژه دوغ ایران، از نکات مهمی است که تجار باید به آن توجه کنند.
مشاهده
05/آذر/1399
رشد شاخص فروش زمزم در بین شرکت های بزرگ ایرانی

رشد شاخص فروش زمزم در بین شرکت های بزرگ ایرانی

شرکت زمزم ایران در ارزیابی انجام شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ ایران از نظر شاخص فروش رتبه ۲۶۷ را به دست آورد.
مشاهده
05/آذر/1399
رد شایعات در مورد نوشابه های استاندارد

رد شایعات در مورد نوشابه های استاندارد

سازمان غذا و دارو مرگ افراد به دلیل استفاده از فراورده های خوراکی را رد و اعلام کرد: «با استفاده از محصولات نشان دار سازمان غذا و دارو هیچ مشکلی متوجه کسی نمی شود بهروز جنت مدیر کل نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو افزود: استفاده از محصولات دارای نشان سازمان غذا و دارو، هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.
مشاهده
05/آذر/1399