آغاز فرایند تولید فراسرزمینی محصولات شرکت زمزم ایران در عمان
18/اردیبهشت/1402
علی جمشیدی مدیرعامل شرکت زمزم ایران در گفتگویی با توجه به آغاز به کار پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادرات گفت: گروه زمزم ایران از قدیمی ترین تولید کنندگان نوشیدنی در کشوراست و در سالهای گذشته فعالیتهای تجاری مختلفی در داخل و خارج کشور داشته است. اتفاقات جدیدی که در چند سال اخیر صورت گرفته است این است که در 3 سال گذشته افزایش چندبرابری نرخ رشد و تولید را از آن خود کرده است و در پرتو این افزایش تولید پیرو دستورات مقام معظم رهبری تلاش کرده ایم که تولید داخلی و بومی را در کشورهای منطقه و سایر کشورها گسترش داده و بازارهای جدید صادراتی را ایجاد نماییم.
وی در ادامه با اشاره به آغاز تولید فراسرزمینی محصولات شرکت زمزم ایران در عمان خاطرنشان کرد: در اولین روز از نمایشگاه توانمندی های صادرات توفیقی حاصل شد و یک اتفاق مهم رخ داد و شرکت زمزم ایران توانست با نمایندگانی از کشور عمان توافقنامه و تفاهم جدید همکاری را با حضور قیس بن محمدعلی الیوسف وزیر بازرگانی و تجارت عمان امضا کند و این توافق به جهت تولید فراسرزمینی شرکت زمزم ایران صورت گرفته است و ان شاالله مراحل عملیاتی آن طی ماههای آینده به سرعت اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت زمزم ایران عنوان کرد: با رقم خوردن چنین اتفاقاتی شرکت زمزم ایران در تلاش است مسیر جدیدی را در این عرصه در منطقه بوجود بیاورد تا شاهد رشد و گسترش این بازار بومی در کشورهای مختلف باشیم.
جمشیدی در پایان گفت: لازم به ذکر است که این تولید فراسرزمینی امکان صادرات آسانتر را برای شرکت زمزم ایران فراهم خواهد کرد و این اتفاق موجب رقم زدن فصل جدیدی در این حوزه است که در روز اول این نمایشگاه حاصل شد و البته در همین راستا توافق های همکاری دیگری هم طی روزهای آینده در این نمایشگاه جهت توسعه صادرات و فعال شدن بازارهای منطقه صورت خواهد گرفت.
اشتراگ گذاری
ارسال نظر
اقتصاد مقاومتی نقشه راه فعالیت های زمزم ایران
براساس سیاستهای کلی «سلامت» که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، سازمانها، دستگاهها و نهادهای مختلف دولتی به ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف به ایجاد شرایط و بسترهای مناسب برای عملی شدن این سیاستها گردیده و تکالیفی برای آنان معین شده است.
شرکت زمزم ایران در نظر دارد تجربه های موفق کارکنان فروش را گردآوری نموده و از برترین ایده ها و تجربیات تقدیر به عمل آورد. علاقمندان می توانند تجربیات خود را به صورت مکتوب از طریق آدرس ایمیل ...
گروه زمزم تا سال 94 در قالب 11 شرکت فعاليت ميکرد و هرکدام از شرکتها در محدوده جغرافيايي مناطق استقرار، به توزيع و فروش محصولات خود اقدام ميکردند. هرچند محدوده هرشرکت تا حدودي مشخص بود ليکن به دليل اينکه سياستها، نرخها و روشهاي مورد عمل در بخش فروش هر شرکت تا حدود زيادي با ديگري متفاوت بود، لذا فرايند فروش نه تنها از يک انسجام و يکنواختي در مناطق مختلف کشور برخوردار نبود بلکه در خيلي از موارد شرکتها به صورت رقابتي و حتي بعضاً با تاثيرات منفي شديد بر حوزه يکديگر فعاليت ميکردند.
فرزين عطايي يار، معاون بازاريابي و فروش شرکت زمزم با بيان مطلب فوق گفت: اين کار به همراه ساير تصميمات و سياستهايي که شرکت زمزم در طول يکي دو سال گذشته به مورد اجرا گذاشته، سبب بهبود وضعيت فروش محصولات اين شرکت در بازار شده است. وي افزود: هر ايده جديد در حوزه مارکتينگ در صورتي که با مطالعه قبلي، برنامهريزي درست و پشتيباني کافي به اجرا در آيد، مسلماً به نتيجه ميرسد که...