محبوب ترین خبر ها

با حکم مدیرعامل صنایع غذایی سینا رخ داد: معرفی مدیر عامل جدید زمزم تهران

با حکم مدیرعامل شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا مسعود اسفندیار به عنوان سرپرست شرکت زمزم تهران منصوب شد.

درنشست سراسری مدیران زمزم مطرح شد: کیفیت، خط قرمز زمزم است

نشست مدیران کارخانه‌های زمزم با مدیرعامل زمزم ایران در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

صادرات مجدد زمزم باعث تقویت برند ایرانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس شده است

رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان در دیدار با مدیر عامل شرکت زمزم گفت : زمزم اکنون در کنار خاویار و زعفران ایرانی قرار گرفته و نمادی معتبر از برند ایرانی و تجارت غیر نفتی ایران شده است.

برگزاری جلسه شورای معاونین دوره جدید:تحولات توسعه‌ای زمزم تسریع خواهد شد

با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران مجموعه زمزم چالش‌های مهم شرکت دسته بندی و بررسی شد.

جایگزینی زمزم با 2برند جهانی درمنطقه کلید خورد:صادرات 4 میلیون قوطی نوشابه زمزم به عمان

شرکت زمزم ایران، پس از صادرات به بحرین،کویت، قطر و امارات، هم اکنون با صادرات 40 کانتینرنوشابه کولا،پرتقالی و لیموناد به عمان رکوردی تازه را در این خصوص ثبت کرد.

پربازدید ترین اخبار

جدیدترین اخبار ها

1399/09/08

سطوح چهارگانه اخلاقی در سازمان کدامند؟

اگر ما نمی‌توانیم در بخش‌ها یا مراحل دیگری از زندگی اصول اخلاقی را نادیده بگیریم پس در سازمان هم نباید از این مسائل چشم‌پوشی کنیم. اخلاقیات با ارزش‌های داخلی که جزیی از فرهنگ سازمان هستند و تصمیمات را در رابطه با مسئولیت اجتماعی شکل می‌دهند سروکار دارند. یک مسئله اخلاقی وقتی که اقدامات یک شخص یا سازمان، نفع یا ضرر دیگران را به دنبال دارد بروز‌ می‌کند.
1399/09/08

ایفای مسئولیت اجتماعی در کسب و کار

اساساً این دیدگاه که سازمان صرفاً باید در پی سود آوری باشد، امروزه در سطحی کلان و جهانی، دچار دگرگونی شده و شایسته آن است که سازمان ها علاوه بر توجه به حفظ منافع، سودآوری و بقای مادی ، از دیگر ابعاد وجودی خود در عرصه جهان پیرامون ، غافل نشده و تلاش کنند سهمی در حفظ، ارتقاء و سازندگی جامعه به مثابه جزئی از کل ساختار اجتماعی داشته باشند. از طرفی التزام عملی و پایبندی حقیقی سازمان به موضوع مسئولیت اجتماعی، در دراز مدت ، موجب حفظ و بقای سازمان به ویژه در شرایط رقابتی می شود. در این شماره به موضوع « اخلاق» و تعاریف آن در سازمان در شماره های بعدی به «مسئولیت اجتماعی سازمان» و نظریات چالشی در این حوزه می پردازیم.
1399/09/08

نقش آموزش در بهسازی نیروی انسانی

براي آموزش تعاريف بسياري بيان شده است؛ برخي از متخصصان آموزش را عبارت مي دانند از «كليه كوشش هايي كه در جهت ارتقاي سطح دانش و آگاهي، مهارت هاي فني و حرفه اي و شغلي و همچنين ايجاد رفتار مطلوب در كاركنان يك سازمان به عمل مي آيد و آنان را آماده انجام و پذيرش مسؤوليت هاي شغل خود مي نمايند».
1399/09/08

هوش تجاری و فرصت های جدید برای رشد و توسعه

هــوش کســب و کــار یــا هوش تجاری (Business Intelligence) (BI) مجموعــه‌ای از نظریــات، روش‌ها، فرایندها، معماری‌ها و فنــاوری‌هایی است که بــرای تبدیل داده خام به اطلاعات مفید و معنــادار از آن ها استفـــاده می‌شود.
1399/09/08

آشنایی با نحوه تولید نوشابه

منبع آب کارخانه چاهی است به عمق بیش از 150 متر و قدمت 50 سال است که روی این آب عملیات تصفیه انجام گرفته و در نهایت آب مورد استفاده برای تمام مصارف تامین می شود. آب استخراج در یک آب انبار که یک پیش مخزن و ابعاد آن h / 2 m53 است ذخیره می شود و با دبی ثابت به مصرف می رسد. مخزن از طریق یک لوله به یک کلریناتور متصل است که کلر مورد نیاز را در یک مخزن ساخته و با میکسر مخلوط کرده و به آب می رسانند. کلر به صورت ضربانی به آب مخزن تزریق می شود.
1399/09/08

همه می دانند و هیچکس نمی داند!

می گویند که نوشابه سازی را "میرزای تونی" بــه ایـــران آورده است. او کیســـــت؟ کسی نمی داند. آرشیو ملی ایران، مشروح مذاکرات مجلس و آرشیــو مجلس هیچ سرنخی از این فرد به دست نمی دهد. آنچه که معروف است فاضل تونی شأنش اجل از نوشابه سازی است. با این حال گفته شده که او بعدها ورشکسته شد. این موضوع ذهن را به سمت کارخانه نوشابه سازی آلپاین می برد.
1399/09/08

لوگوی زمزم حرف می زند

آرم شرکت زمزم در سال 1365 توسط قبادشیوا گرافیست ایرانی طراحی شده است. برند زمزم بر گرفته از نام مقدس چشمه زمزم، چشمه جاری در مکه مکرمه، سرزمین وحی می باشد که مورد احترام تمامی مسلمانان است. این برند برای نوشابه های گازدار وطعم دار که شامل نوشابه های کولا ، پرتقالی، لمون و لیموناد می باشد تولیدمی شود و همچنین برای نوشابه های گازدار رژیمی و کم کالری، برند فوق نیز تولید می گردد..
1399/09/08

استویا؛ گیاه برگ عسلی

این روزها با تغيير شيوه زندگي در كشورهاي صنعتي و در حال توسعه و وجود عوامل مستعدكننده‌اي نظير چاقي، استرس، كم تحركي و عادات غذایی ناصحیح، شیوع بیماری هایی نظیر سندرم متابولیک با سرعتی فزاینده ای رو به گسترش است. سندرم متابولیک شامل مجموعه ای از عوامل خطر‌ساز بیماری ‌های قلبی- عروقی، شامل فشارخون بالا، اختلالات چربی، افزایش قند خون و چاقی شکمی است. در حضور این سندرم، خطر بروز بیماری های قلبی-عروقــی و ابتلا به دیابت افزایش می یابد.
1399/09/08

یک کارمند خوب و حرفه ای را نباید از دست داد

یک کارمند پر بازده کسی است که بیشترین ارزش را برای کسب و کار و همچنین مشتریان شما به ارمغان می‌آورد. بنابراین به نفع شماست برای راضی نگه داشتن آنها و حفظ مشارکتشان در دراز مدت، هر کاری از دستتان بر می‌آید انجام دهید. برای این کار می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:
1399/09/08

باید و نبایدهای تبلیغ محصول

برای معرفی کالای وارداتی یا داخلی روش های زیادی وجود دارد که می تواند به موفقیت شما کمک کند . در مطلب زیر به پنج موارد از این روش ها اشاره شده است: